Sunday, January 29, 2012

Layankan jap...

Entah apa pasal ntah,aku terasa bosan sesangat dok umah pada sabtu yang haru,kerna aku baru je balik dari melaka ke jasin demi tugas.so sebelah malamnya aku free lalu aku layan la sesorang konsert kat karangkraf seksyen15 shah alam nie...

Apa yang boleh aku katakan sound syestem dia agak out sikit.seriusly telinga aku nie memang peka bab bunyi ne sama ada dia worang tak buat sound check?,atau sekadar ala kadar je atau ble sedap didengar ikut selera telinga dia worang la kan.apa yang aku pelik pasal anugerah malam tu adalah tang papa hot dan mama hot dimenangi oleh si norman hakim buat papa hot dan mama hotnya adalah abby abadi..macam dah disusun atur je kannn...

Walau apa pun, ada satu insiden yang aku tak ble lupa adalah bila si akimAF sambil menyanyi dia ble turun bawah trus grab tangan rozita che wan sijanda meletop tu?.dan lepas tu ada seorang mamat ne trus je naik ke atas stage tarik tangan rozita che wan ne dengan cara bersopan la terus ajak ke bawah duduk balik...haha aku tak tau la nanti reporter karangkraf nak tulis apa itu cerita dalam majalahnya kannn...

ne aku senaraikan yang aku ingat ANUGERAH YANG ADA DAN SIAPA YANG MENANG...

1} MAMA HOT ~ ABBY ABADI

2} PAPA HOT ~  NORMAN HAKIM

3} JANDA HOT ~ NORA DANISH

4} DUDA HOT ~ BEEGO

5} WANITA RAMBUT MENAWAN ~ FAUZIAH GAOUS

6} LELAKI RAMBUT MENAWAN ~ GAMBIT

7} ARTIS STYLO ~ STACY

8} ARTIS KULIT MENAWAN LELAKI ~ ARON AZIZ

9} ARTIS KULIT MENAWAN WANITA ~ DATO SITI

10}

No comments:

Post a Comment