Sunday, April 22, 2012

Sejenak cuci mata dengan air terjun pandan @ pancing

Add caption
 Seperti yang dijanjikan entah mengapa memang tak plan b apatah lagi plan c,seawal bangun tidurku jam 6:00pagi mata dah terbayang pemandangan nan indah air terjun sungai pandan nan berdeketan dengan felda pancing.jalan nak masuk kesini dari luar simpang jaya gading adalah 5 kilometer.tup-tup aku dengan cergas terus pek apa yang patut dan terus menuju hala ke kuantan ikut jalan lama KARAK...

Sesampai disana aku rasakan sejuk dingin ketulang telah terasa cuaca nan dingin,berkemungkinan hujan bakal turun rasanya.apa yang boleh aku katakan satu pemandangan nan indah yakni airterjun terbentang indah didepan mata,lalu dengan cergas berbekalkan kekasih gelap12 ku terus melaksanakan misi yaitu snap-snap apa nan cantek viewnya...


boleh tahan jua pengunjung kebanyakannya adalah orang melayu,dari yang couple hinggalah berfamily.siap ada yang berbeku lagi..tapi ada sesetengah orang buat-buat tak tahu jew?,ada tempat yang dikuatkuasakan dengan singboard kawasan "KAWASAN LARANGAN MEMBAKAR" tapi relak jew,seperti ayat formal ~human make rule to broken~ so makanya tidak hairanlah bilamana ada hutan terbakar ataupun dengan sukannya mereka melanggar perintah sampai ada yang aku lihat sanggup memanjat batu licin,jika terjadi apa-apa maka tanggunglah sendiri yek...


so,,sampai disini dulu bicara pasal air terjun pandan nie..apa yang boleh aku katakan memang awesome viewnya...terbaik sebijik macam dalam poskad yang pernah aku dapat satu masa dahulu..so tunggu pulak next entry yek...






Add caption

No comments:

Post a Comment